fredag den 8. juli 2011

Give Away

Der er på det seneste kommet en masse nye dejlige læsere til, bloggen har rundet sin allerførste fødselsdag og det er sommerferie lige om lidt - der er rigeligt at fejre, så jeg skyder min første give away i gang.

Charlotte fra dinkage.dk har været så sød og sponsorere stort set alt, hvad du skal bruge til at lave flotte cupcakes med.. Dinkage er en internet butik med alverdens kagegear til yderst rimelige priser, de er f.eks. hele 30% billigere på pastafarve, end de mest gængse kagebikser. Det betyder til gengæld ikke, at der er sparet på servicen: der er hurtig levering, svar på spørgsmål, og jeg elsker simpelthen at få pakker fra dinkage - de er pakket fint ind i silkepapir i lækre pasteller, og der ligger altid en lille overraskelse i kassen:o) Du skulle helt sikkert kigge ind HER.

Derudover har de en facebook side for kagenørder med masser af inspiration, hjælp og vejledning - den finder du HER.

Sættet består af: 3 pastafarver i blå (navy), rød (poppy red) og gul (melon) (så hvis du kan huske tilbage til billedkunsttimerne og farvecirklen i folkeskolen, så kan du blande alle farver af de farver), 5 engangssprøjteposer, 1 stor coupler (som er den man bruger til at sætte tyllen fast i sprøjteposen med), 2 store tyller (så du kan lave det fineste swirl ovenpå dine cupcakes), 1 pakke cupcakeforme med hjerter på og en æske til at have cupcakes i (jeg må seriøst snart investere i sådan nogle - de er super smarte med en indsats, som man kan sætte cupcakes i). Derudover har jeg smidt en lille plexiglas æske fyldt med sukkerblomster og et hæfte med opskrifter på cupcakes (som er det samme, jeg bruger på mine workshops).

Altså alt hvad du skal bruge til at lave smukke cupcakes.

Vil du gerne vinde den fantastiske pakke, så send en kommentar nedenfor. Reglerne er som følger:

1 lod for en kommentar
2 lodder for en kommentar + fast læser (selvfølgelig også selvom du allerede er det)
3 lodder for en kommentar + fast læser + link til min give away på din blog (brug gerne billedet)

Du kan få et ekstra lod, hvis du har kageslottet på din blogroll (selvfølgelig også for dem, der allerede har)

Husk at skriv i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med. Du kan sagtens deltage selvom, du ikke har en blog, så skal du blot skrive din e-mail adresse i kommentaren, så jeg kan finde dig, hvis du er den heldig vinder.

Give Away'en trækkes den 8. august 2011

Håber rigtig mange af jer har lyst til at lege med.

 - Fruen på kageslottet

151 kommentarer:

Unknown sagde ...

jeg vil gerne deltage med 2 lodder :D Der er jo mange gode ting og sager i den give away!!

Frk. Struds sagde ...

Uh, det vil jeg gerne vinde!

Jeg deltager med 3 lodder og takker for en rigtig god blog.

Rikke sagde ...

Åhhh jeg må vinde den her, det er jeg bare nødt til ....ihh hvor en lækker præmie :)

Smider 3 lodder

/Rikke

Kagermedmere sagde ...

Sikke en fin præmie... Jeg vil gerne deltage med 4 stk lodder....(du kommer fluks på min blogroll;)
Hilsen Heidi

LillePil sagde ...

Jeg skal helt sikkert vinde, 4 lodder til mig!!

KH Berit

Heidi Fuglesang sagde ...

Hej Line...det er lige hvad jeg har brug for. Er blevet bidt af at lave cup cakes, og du er en sikker inspirationskilde.
Jeg er temmelig nystartet, så et sådan start-kit ville være super :)

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder...jeg håber jeg er heldig :)

Kærlig hilsen Heidi Fuglesang (heidi@fuglesang.dk)

Jette sagde ...

Sikke en fin give away, den vil jeg rigtig gerne have fingrene i ;o)

Jeg deltager med 2 lodder

Sabine sagde ...

Uh, en lækker præmie. Jeg er med. Jeg snupper 2 lodder.
Sabinesverden.dk

Sabine :-)

Frk. Struds sagde ...

Hov, jeg deltager i øvrigt med 4 lodder, da du også er på min blog roll. - Det har du nu hele tiden været ;-)

bruunsbolig sagde ...

....det kunne være sjovt her i sommerferien.....lad mig vinde ....lad mig vinde.....smider tre lodder ind i "kampen"
Hanne Maria :-))

Marianne sagde ...

Super give away og en skøn blog du har:-) Jeg snupper hele 4 lodder - har dig allerede på min blogroll. God Sommer;-)

Zenne sagde ...

Jaaah, længe leve sponsorer :D

Jeg vil mene at jeg kan snige mig op på 2 lodder.

Og tillykke med bloggen.

Tine sagde ...

Ih, jeg vil SÅ gerne være med! Lige hvad jeg mangler når jeg får mit nye køkken sat op:) 2 lodder vil jeg gerne be om, tak:)

TrineTusindTing sagde ...

Hej jeg er med på to lodder!

Luise Sand sagde ...

Nøj hvor ser den gave bare fin ud ;) Jeg smidder 2 lodder med det samme og krydser fingre ;)

Hygge Luise

Unknown sagde ...

mmmmmmmmmm hvor lækkert, 3 lodder til mig:)

Louise sagde ...

Jamen jeg vil da gerne være med i kampen med 3 lodder:)

Majken Hammer sagde ...

Som kageelsker og fast læser af din blog, så må jeg bare være med - er ikke blevet så dygtig endnu i Blogland, at jeg kan sætte en link på min blog, men det må blive det næste jeg må lære mig - måske et nødråb ud i Blogland, hvordan jeg laver det - så foreløbig 2 lodder

Strikkeglæde sagde ...

Det vil jeg rigtigt gerne vinde - jeg deltager med 3 lodder :-)

Godte sagde ...

Det er lækre ting :-)
Så her er lod for kommentar, lod for fast læser og lod for blogroll.

Solskin Christophersen sagde ...

Rigtig god giveaway!
Jeg deltager med 3 lodder.
Knus Elsebeth

Trylleæblet sagde ...

neeej en fin giveaway, jeg er med på 3 lodder... glæder mig til at se hvem der er den heldige vinder. Og DinKage er helt sikkert et sted jeg lige må tjekke ud...

KH Pia

Deeelicious sagde ...

Hej Line.
Jeg er helt klar på at deltage med 3 lodder! (kommentar, link og du er selvfølgelig på min blogroll)
Mvh. Rikke

Mit kage univers sagde ...

Cool - jeg er med på 3 lodder når blogroll tæller med :-)
Kh Michaela

Lene sagde ...

Er med på tre lodder...

Kagefan sagde ...

Nybegynder med problemer....
Vil gerne sige tak for sparket, til at state min egen blog. Er inspireret at bl.a dit indlæg om kopi/inspiration og vil selvfølgelig gerne vinde din Give Away fra Din Kage.
Har linket men er ikke sikker på hvordan jeg sender denne kommentar eller hvordan jeg kan tilføje mig som fast læser !!!
Men prøver lige !!!

Kagefan sagde ...

Hmmm så lykkedes det med stavefejl etc. hi hi
Dog kan jeg ikke løse problemet med at blive fast læser ( jeg er ikke på facebook, måske derfor.....)

Elisa With Nielsen sagde ...

Lækker give-away. Deltager med 3 lodder :)

Gitte Jensen sagde ...

Jeg vil super gerne deltage med 4 lodder :) Det er lige noget min datter og jeg kan bruge. Kh Gitte ;)

kagefan sagde ...

Mange tak for hjælpen men fandt fejlen i mit javaprogram, kunne ikke se ikonerne !
Men nu er det klaret og jeg takker for 3 lodder ;-)

PETULA sagde ...

Jeg æææææælsker cupcakes!!! Nam nam nam..
Så denne give-away er lige i min boldgade..
Smider 2 lodder i puljen og krydser alt muligt..;=)

betinaz@gmail.com

Unknown sagde ...

Jeg snupper lige et enkelt lod.
-og du kan finde et link til din giveaway her:
Give Aways DK

Håber jeg bliver den heldige... Det her sæt ser da så lækkert ud!

Frk. Fie sagde ...

Vil rigtig gerne være med, 2 lodder til mig :)

Mette sagde ...

Sikke en fin giveaway, elsker at bage cupcakes, og mangler nogle "pynte" ting og inspiration til, så en perfekt giveaway til mig :) Delager derfor med 4 store lodder :)

Kristina Andersson sagde ...

Uhm elsker at bage lige som dig :) jeg vil rigtig gerne have 1 lod, for jeg er ny i dette blog univers- så ved ikke hvordan jeg bliver fast læser, selv om jeg følger din blog på tæt hold :) men hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så er min mail kandersson@live.dk

Kager skal der til sagde ...

Hej

Vil da super gerne deltage , er fast læser, og kommentar og har dig i min blogrul, så det må blive med 3 lodder.

Og giver dig ret, super god butik og de sender godt nok hurtigt - Dejligt !

Hyggehygge
Marianne

kagerskaldertil@gmail.com

Kristina Andersson sagde ...

Så fandt jeg ud af hvordan man bliver fast læser, så jeg vil gerne be om et lod mere :) tak for en god blog :)

Dorte Klerke sagde ...

Hvor dejligt, jeg vil gerne i gang med at lave cupcakes, så det ville være meget passende at få et starter-kit.

2 lodder, jeg har meldt mig som fast læser, tror jeg for det driller da vist lidt med at tilmelde sig for tiden.

Ria-Kirstine sagde ...

Vil rigtig gerne i gang med at lave cupcakes, især fordi det snart er min fødselsdag og det kunne erstatte den traditionelle kagekone.

3 lodder melder jeg mig på banen med :)

Anonym sagde ...

Super lækker blog.. og og rigtig lækker give-away.. vil jeg meget gerne vinde.. så jeg kunne lave nogle flotte cupcakes til min fødselsdagsgæster til september..

Jeg deltager med 2 lodder..

Mange hilsner

Lone Tomsen - lrt@mail.dk

Tonje sagde ...

Jeg vil gjerne ha 1 lodd, elsker cupcakes!

lupe sagde ...

hej jeg vil meget gerne have 2 lodder
tak for din gode blog
knus pia

Frk. Munk sagde ...

WOW - det er sku en lækker præmie, og hvem er ikke viiild med cupcakes - jeg ville ælske og vinde disse fine ting til at lave dem med :-)

Jeg deltager gerne med 4 lodder (linker og sætter dig på blogroll)

Kig gerne forbi hos mig - har også en give away igang p.t.

Sol hilsen fra Frk.Munk

Julie sagde ...

Et lod til mig tak :)

by Busk sagde ...

Deltager med 1 lod

Prinsesse Suh sagde ...

3 lodder til mig. Din faste læser dims virker ikke lige nu, så jeg vil gøre alt for at huske at kigge forbi igen snarest og håber at linket virker. Nu starter jeg i hvert fald med at linke til dig!
Fed blog. Hvor er du dygtig!

Anonym sagde ...

Birdie

2 lodder til mig..Følger med via google.
Og jeg er lige begyndt på at kreere cupckes, så sådan en pakke, vil helt sikkert glæde både den kreative pige på 9 år og mig..

Katja sagde ...

Super lækker præmie for en kagegris som mig. ;)

3 lodder tak. :D Fast læser, kommentar, link.

www.cautious.dk

Siborg Nielsen sagde ...

2 lodder til mig. Håber på at vinde denne flotte give away :) Følger med via facebook :)

Tine sagde ...

Sikke en fin giveaway - jeg deltager med 3 lodder, og glæder mig til at følge din blog..

Louise sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 4 lodder ;-)

Hanne sagde ...

Jeg er da helt klar med på 2 lodder :)

linea1989 sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

Line

Fru Melgaard sagde ...

Jeg smider fluks 3 lodder i puljen og krydser alt hvad der krydses kan:).
Vh. Louise

Anonym sagde ...

Jeg vil da også gerne deltage med 2 lodder

Quie sagde ...

Sikke da en stor flot giveaway - jeg er straks med på 3 lodder.

Lonnie sagde ...

Åhh nogle lækre sager :)
Jeg deltager fluks med 3 lodder :D

Hende selv sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage med 4 lodder :D

Vibeke sagde ...

Krydser fingre for at jeg er den heldige. 2 lodder til mig.
Kh V

Louise sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder for dette skønne sæt... www.sukkerhjerte.dk

Camilla Ramsgaard sagde ...

2 lodder,..til mig.. :)

Tina (Mulles verden) sagde ...

Hej sikke en lækker Giveaway.... er med på 2 lodder...
Jeg har også gang i min 1 giveaway, så kig endelig fordi...
Smil fra Tina

Lærke sagde ...

Jeg er med med 2 lodder ;)
Kommentar+fast læser - håber det er nok! ;D

Lærke B.
Laerke-jubii@hotmail.com

Unknown sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og glæder mig til at følge din blog og få en masse kage inspiration

Sif Hagelskær Jensen sagde ...

Super fed giveaway, især da jeg er helt besat af cupcakes! :)

Jeg krydser fingre!

Jeg deltager forresten med 2 lodder! :)

Lene's kage-design sagde ...

Jeg deltager da gerne med 2 lodder :)

Tenna sagde ...

Jeg deltager gerne med 3 lodder.
Har linket til dig fra min give-away-side. :)

http://tenaltz.blogspot.com/p/give-aways.html

Sara Kjær sagde ...

Ehj... Lige hvad jeg står og mangler!
Tænk, jeg ikke har opdaget bloggen her før?
Nå, men nu er jeg i hvert fald tilmeldt som fast læser, fantastisk blog :)
Så jeg nupper 2 lodder...

Jane Z sagde ...

jeg deltager gerne i denne fantastiske give-away med 1 lod

Tanja sagde ...

Vel gerne deltage med 3 gode lodder :)

Det Stormske Køkken sagde ...

Jeg er med på 1 lod :) Sikke en lækker præmie..

balbinus sagde ...

Wauuw.....vil gerne deltage med 1 lod, TAK :)

Anonym sagde ...

Vil gerne vinde denne fede præmie.

2 lodder herfra.

Unknown sagde ...

Jeg vil også gerne deltage med 2 lodder

tumling sagde ...

Deltager med 2 lodder

Christina sagde ...

Hej

Jeg er med her - har netop linket til din fornemme give-away :) er fast læser - og kommentaren er så her - så jeg er med på 3 lodder!

Dejlig side du har her, bliver enormt inspireret, du er meget dygtig :)

God sommer

Christina (en newbie)

Luskebuksen sagde ...

Jeg er med på tre lodder - og krydser og håber :)

TestMedTestPå sagde ...

Skønt at de vil sponsorere så fin en præmie! Jeg vil mægtig gerne deltage med 4 lodder!

Anonym sagde ...

min 4 årige kagebager ville nærmest sælge sin sjæl for det her!

(kan ikke logge ind - men er superheltemor.blogspot.com)

Unknown sagde ...

Super give away - jeg er med på 2 lodder :)

Lindas zoega Christiansen sagde ...

jeg er med på 3 lodder

leisure - knit sagde ...

Sikke en fin give away - jeg er med på 3 lodder :) Klem fra Dorte

Unknown sagde ...

Jeg er lige så lige kommet ind på din blog som viser skønne, skønne kager og så ser jeg at du har en giveaway som jeg kan nå at deltage i!:D

Så jeg skynder min og deltager med 2 lodder!

Mit Kage Eventyr sagde ...

Hej.. Dejlig Give-away som jeg da super gerne vil deltage i.. Med 4 lodder ;)

Kh Susanne

Joan sagde ...

Ååh jeg vil så gerne i gang med at lave cupcakes så det jo den perfekte starts pakke.

Så 3 lodder herfra :D

Og rigtig fin side du har dig her.. :D

Anonym sagde ...

Ej hvor er det bare fedt! 2 lodder herfra!

Heidi Clara sagde ...

Dejlig dejlig Give Away, jeg smider 2 lodder i puljen :o)

Rustikk Mat sagde ...

Hei !

Flott give away og flott blogg :-)

Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd.

Hilsen Linda

Kitteb sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne vinde.

Kitteb

Kitteb sagde ...

Ups smider 1 lod

Bournonville sagde ...

Jeg er helt sikkert med, 4 lodder til mig.... og så skal der bages ;)

Kh sara

Nina sagde ...

1 lod :-)

Louise sagde ...

Jubii, jeg blev medlem nummer 200 :) Jeg deltager med 3 lodder, og håber på at vinde denne fantastiske give away. Så vil kagerne til den kommende barnedåb være i hus :)

Lisa Rasmussen sagde ...

Deltager med 2 lodder - og krydser fingre, for sikke en give away!

Anonym sagde ...

Sikke en lækker give away - den vil jeg gerne have fingre i:-).
Lækre lækre cupcakes, uhm mums :-)
Hilsen Trine
tlevin@stofanet.dk

Kristina Vinkler Larsen sagde ...

Give away er da lige mig :-D
Jeg vil gerne deltage med to lodder :-)
Fed side!

Tina sagde ...

Hej !
Jeg vil gerne deltage med 1 enkelt lod, for sikke nogle skønne ting :)

Knus Tina

Sabine Kähler sagde ...

Jeg vil også meget gerne deltage med 1 lod :D Super lækkert site og lækkert give away :D

Anonym sagde ...

Vil gerne deltage med 2 lodder :)

Stine sagde ...

Deltager med to lodder. Sej præmie! :)

Mathilde sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :) Smider et billede op på min blog lige straks.

Anonym sagde ...

Synes du er super inspirerende og dygtig. Har brugt laaang tid på at kigge på dine smukke kager. Vil også gerne deltage her. :) lacourlund@sol.dk

Malene fra Paleolivet og Brombleberries sagde ...

Nøj, det MÅ jeg bare vinde. Det er en herlig præmie. 3 lodder fra mig

Tina sagde ...

Aaaaii må være med :) :) 2 lodder til een der håber helt vildt meget!

Anonym sagde ...

3 lodder ;-))

Du må meget gerne blive fast læsere på min blog, da jeg mangler en masse!..

Kontakt mig her, hvis jeg ikke svare. http://proox.blogspot.com/

eller email.
bongo.rosa@hotmail.com

Mette sagde ...

Dejlig blog - og nu må jeg jo så have 3 lodder + 1 = 4

Ha' en fortsat dejlig sommer :)

Sofia Kruse sagde ...

Jeg håber VIRKELIG at jeg med mine tre lodder kan vinde den rigtig fine præmie! :)
Sofiakruse@hotmail.com

Astrid sagde ...

Jeg vil gerne være med på 2 lod :)

Louise Hartmann sagde ...

Hvor er den lækker! Jeg vil gerne være med :D 1 lod ti mig tak :)

Smedegaard sagde ...

Vil da utrolig gerne vinde.. Så 2 lodder til mig.. Glæder mig til at følge med her..

Lene sagde ...

Vil rigtig gerne være med med 3 lodder tak :)

Maria sagde ...

jeg vil helt sikkert gerne være med og deltager med 2 lodder. jeg glæder mig til at følge din blog.

Christina Christensen sagde ...

Vil gerne deltage med 2 lodder. (:

karina sagde ...

Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen om denne super flotte gave :)
jeg deltager gerne med 3 lodder

May Anne sagde ...

hejsa er med på 1 stk....

morkreativ sagde ...

Den vil jeg elske at vinde.. Deltager med 3 lodder

Missmummi sagde ...

Sikken en flot præmie. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder for kommentar + ny fast læser.
krusedullerne@hotmail.com

Karina (Korsholms Kreative Hjørne) sagde ...

Hejsa jeg vil gerne deltage med 1 lod mere så er jeg i alt op på 4;-)

Miqilla sagde ...

Jeg må starte med et, og håber så min computer vil lade mig bliver fast læser meget snart...så jeg kan få et mere..;o)

Rebekka sagde ...

Sikke dog en skøn give away. Jeg vil gerne bede om 4 lodder, og så håber jeg virkeligt at jeg vinder, så jeg kan kaste mig ud i noget kage-bagning ;-)

amstrik sagde ...

hej
sikker en dejlige give away tilng, den må jeg da være med til at få chancen for at vinde... tror jeg tager helle pakken altså 4 lodder til mig og så skal jeg igang med at sætte et fint billde på min væg...

Camilla sagde ...

Jeg går all in!! Er klar på 4 lodder :-)

Skt.Helena sagde ...

Os' mig - os' mig :-)
Er slet ikke startet på at lave dsse fantastiske kager endnu - men er meget inspireret og vil helt sikkert igang snart.

Krydser fingre for dit starter kit - deltager med 2 lodder.

Lene Elnegaard sagde ...

Uuuuh, vil gerne vinde!

Hilsen en anden odenseaner, Lene :o)

Gårdejerinden sagde ...

Uh sikke da en skøn blog du har :0) Har straks tilmeldt mig som fast læser - vi er nemlig temmelig kage glade i vores lille familie ;0)
Vil i øvrigt meget gerne prøve lykken med 4 lodder..

tesshedall sagde ...

Er lige kommet til bloggen, men kan allerede nu se at fast læser bliver jeg hurtigt :)
Så to lodder til mig :)

Martine sagde ...

Jeg vil gerne vinde

Anna sagde ...

Lige blevet fast læser af din skønne blog.
Deltager med 3 lodder.
Kig gerne forbi min kageblog:
sweetlittlebakingaddiction.blogspot.com

//Anna

Lene sagde ...

Skøn blog, lige hvad datteren og jeg har søgt efter.

Deltager med to lodder, og glæder mig til at følge dig.

kirsti sagde ...

Lækker lækker giveaway!

3 lodder til mig

kirsti_mt@hotmail.dk

Mette sagde ...

Opdager først din hjemmeside nu, så den måtte jeg også være medlem af. Helt sikker en fin give away - håber på at jeg vinder den, så 2 lodder til mig. Og ja Din Kage er en fantastisk webbutik og har tilmed rigtig gode priser.

Mvh Mette (mettedamgaard76@gmail.com)

Helene sagde ...

Deltager da lige med 2 lodder

Den Klodsede Ælling sagde ...

Sikke en fin blog du har - og fedt med konkurrencer.

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og rose dinkage.dk som sponserer - har fået min første pakke derfra og var så imponeret! Skønne erfarringer er givet videre til alle jeg kender og på trustpilot:)

mamma i nord sagde ...

Vet ikke om vi fra norge kan være med ?

Prøver iallefall og tar 2 lodd.
1 for kommentar og en for følger.

Har akkurat oppdaget bloggen din, og den ser spennende ut, så her må jeg følge med.

Grøntved sagde ...

Jeg kaster mig ind i kamoen med 2 lodder :o)

Stina sagde ...

Jeg kan vist lige nå at være med her på falderebet! :)
2 lodder (hvis det kan fungere på den måde 1 lod for kommentar + 1 lod for link på min blog)

Strømpefeens datter sagde ...

Jeg vil meget gerne være med, 3 lodder til mig.

krydse krydse!

Rie sagde ...

Hej Line.
Jeg vil da også lige nå at være med. Kunne virkelig godt bruge alle de lækre kageting. Jeg er allerede fast læser, men jeg har ingen blog. Gælder det hvis jeg smider et link på min facebookprofil? Dét gør jeg under alle omstændigheder. Synes alle skal kende til dit KÆMPE kagetalent :-)
Knus fra Rie

Mette Borre sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder; fast læser, kommentar og blogroll :)

(jeg kan ikke lige logge ind)

Lis sagde ...

Sikke en skøn give away! Jeg hopper med på 4 lodder :)

SandHoeyer sagde ...

og mig - og mig - og mig - med to lodder - kh sanne

Luise Sand sagde ...

Jeg napper 2 lodder ;) Fast læser og kommentar

Hygge Luise

Gitte Meeske sagde ...

Fandt din blog via en venindes blog, og vil mægtig gerne deltage med 2 lodder

abeunger@stofanet.dk

Nadia sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

Nadialynghusf@hotmail.com

Marie sagde ...

Tre lodder her - Fastlæser, kommentar - også findes du i min blogroll! ;)

Ane sagde ...

Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)

Charlotte sagde ...

Jeg kan vist også lige nå at være med med 1 lod :D

KACA sagde ...

ej en lækker ting at blive indehaver af. Så skal den da vist stå på cupcakes resten af sommeren hvis man skulle være så heldig at vinde.. jeg deltager med 2 lodder. :)

Mie Buhelt Olesen sagde ...

Sikke en fin præmie, den ville jeg da møj gerne vinde;-)
miebuhelt@gmail.com 1 lod for kommentar

Mie Buhelt Olesen sagde ...

Hov havde set forkert på datoen;-)

Anonym sagde ...

Kom frem til din skønne side i min søgen efter fondant-opskrift, og tak for den, skal prøve det for allerførste gang her i weekenden, når min søn bliver 9 - overvejer stadig motiv, han har valgt amerikanerfest den ene dag og skotte-fest den anden, noget af en udfordring :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...